#پیشنهاد
#اصلاحات_ارضی_نوین_ازغند

⚠️پیشنهادی ارسالی یکی از هم ولایتی ها مبنی بر #اصلاحات_ارضی_نوین در ازغند


✍️از آنجایی که ایالت ازغند در منطقه خشک و گرم،و همچنین در منطقه ممنوعه حفر چاه عمیق می باشد،و از همه مهمتر کشاورزی متداول ازغند، سنتی و کم بازده است،
پیشنهاد می شود:
که کلیه زمین های اهالی روستا قیمت گذاری شود،( یا هر تعداد از افرادی که تمایل دارند.)
تا هر کس مقدار ارزش کل زمینهایش را بداند. و به ازای هر یک میلیون تومان برای مالک یک سهم در نظر گرفته شود.
و پس از آن، تمامی زمینهای ازغند بصورت مکانیزه و یک پارچه زیر کشت محصولات متفاوت برود.
که در پایان هر سال بر اساس سهام، سود بهره دهی پرداخت شود.و یا در صورت نیاز هر فرد بتواند مقدار عینی محصول خود را دریافت نمایند.
وقابل به ذکر است که آبهای کشاورزی هم طبق مراتب فوق تایین گردد.
و بنده مطمئن هستم ازغند آباد خواهد شد .و اگر بصورت جزء مالک باشند، پیشرفتی نخواهد بود. هر چند که معتقدم در از غند جزء محالات است اما نومید نیستم .و روزی چنین خواهد شد.
به امید موفقیت و توفیق الهی.
دست در دست هم دهیم به مهر. میهن خویش کنیم آباد🤝

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
💢پایگاه خبری #ازغنــــدبزرگ
🆔 @AZGHANDY